Dit kan op dezelfde manier als voor de Runnersworld community. Er is dus maar één inlog nodig voor de gehele website.
Heb je nog geen account? Maak deze dan eenvoudig aan op: https://www.runnersworld.nl/aanmelden/
Je kunt je gegevens altijd wijzigen, ook je voorkeurs vestiging.
Ik kan mijn wachtwoord niet herinneren
Ga naar: https://www.runnersworld.nl/wachtwoord-vergeten/
Vul je emailadres in waarmee je een account hebt en je wachtwoord wordt gereset. Je ontvangt een email met verdere instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Ik wil graag een artikel bestellen maar mijn dichtstbijzijnde / voorkeursvestiging heeft deze niet op voorraad. Wat moet ik doen?
Je kunt eenvoudig een andere vestiging selecteren die het artikel wel op voorraad heeft. Kies bij bezorgen wel de optie thuisbezorgen, zodat je niet naar deze vestiging toe hoeft.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
Er kan korte tijd overheen gaan voordat je de email bevestiging van je order ontvangt. Mocht deze onverhoopt niet binnen komen en ook niet in de spam folder terecht zijn gekomen, neem dan contact op met de vestiging waar je besteld hebt om je bestelling te controleren.
Mijn pakketje is beschadigd aangekomen. Ik wil graag een vervangend product.
Je kunt het betreffende artikel retourneren naar de vestiging waar je besteld hebt volgens de beschreven retourprocedure. Vergeet niet het retourformulier in te vullen en bij de zending toe te voegen.
Wat doet Runnersworld met mijn gegevens?
Hiervoor verwijzen we je naar onze privacy policy.
Kan ik via de webshop mijn cadeaukaart verzilveren?
Momenteel is het niet mogelijk om cadeaukaarten te verzilveren op de webshop. Hier wordt op het moment hard aan gewerkt. Wat je tot die tijd het beste kunt doen, is in de webshop bekijken welk product je graag zou willen en om dan contact op te nemen met de winkel waar dat product op voorraad is. Op basis van de code achterop je kaart kunnen zij namelijk handmatig jouw kaart verzilveren.
Heb je een andere vraag? Dan kan je contact opnemen met Runnersworld via info@runnersworldede.nl of telefonisch via 0318 - 61 0348
De snelste stap naar Runnersworld Ede: Onze WhatsApp Hotline
Onze service houdt niet op na de aankoop van de schoenen. Heeft u vragen, advies nodig, of wilt u weten of we een specifiek artikel in de winkel hebben? Dan kunt u deze vraag ook via WhatsApp aan ons stellen. U ontvang z.s.m. een berichtje terug (tijdens openingstijden).
06-36-500 200 (Voeg ons toe aan uw contacten, dan kunt u ons altijd een berichtje sturen)
Dit nummer is alleen voor WhatsApp berichten. Wilt u telefonisch contact met ons opnemen? Bel dan: 0318-610 348. Wij zien het als onze verantwoordelijkheid om uw onze privacy te beschermen. Om deze reden hanteren wij strikte voorwaarden bij het verzamelen, verwerken en gebruik van uw persoonlijke gegevens. Bij gebruik van de chatfunctie van WhatsApp zullen uw persoonlijke gegevens vertrouwelijk worden behandeld en niet worden verstrekt aan derden.